همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات خیبر در اردبیل گشایش یافت

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۵۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ - 23September 2015

نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات خیبر در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اردبیل، در این نمایشگاه که در محل مجتمع تفریحی توریستی شورابیل در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل گشایش یافته است  بخشهای مختلفی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته که  همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب تا تاریخ 10 مهرماه جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

در این نمایشگاه، عملیات غرورآفرین خیبر که رزمندگان لشکر عاشورا در آن به پیروزیهای ارزشمند و درخشانی رسیدند، به صورت میدانی بازسازی شده و روزانه در چند نوبت عملیات رزمی و نمایشی در آن به اجرا گذاشته میشود تا عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با ابعاد مختلف عملیات خیبر و لحظات غرورآفرین رزمندگان اسلام در فتح جبهههای مختلف آشنا شوند.

در این نمایشگاه علاوه بر انجام عملیاتهای رزمی، سعی شده تا در غرفههای فرهنگی آثار گرانقدر رزمندگان اسلام و ایثارگران در بخشهای مختلف به نمایش گذاشته شود تا حاضران با ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات خیبر بیشتر و بهتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار