اجرای ۴۰ نقالی به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و روز مباهله

همزمان با هفته ولایت و امامت و با هدف بزرگداشت عید سعید غدیر خم و روز مباهله، ویژه برنامه نقالان علوی در ایستگاههای منتخب مترو برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 18July 2022
اجرای ۴۰ نقالی به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و روز مباهلهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سعید گل اندامی مدیریت فرهنگی هنری مترو با دعوت از شهروندان تهرانی و مسافران خطوط شهر زیرزمینی مترو، اظهار داشت: در این مراسم با مشارکت شرکت بهره برداری مترو، میزبان ۱۸ نفر از برگزیدگان جشنواره کشوری نقالان علوی خواهیم بود که طی سه روز، ۳۸ عنوان نقالی و پرده خوانی غدیر، در ایستگاههای مترو حضرت ولیعصر (ع)، ایوان انتظار و تاتر شهر خواهند داشت.
 
گل اندامی افزود: از بخش های ویژه این برنامه حضور و اجرای مرشد میرزا علی روز یکم مردادماه ۱۴۰۱ در ایستگاه تاتر شهر با اجرای نقالی در دو نوبت خواهد بود.
 
لازم به ذکر است این مراسم روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۸و۲۹ تیرماه وشنبه ۱مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱تا۱۴برگزار می شود.
 
همچنین از بخش های دیگر این ویژه برنامه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، موسیقی، سنج ودمام زنی با حضور استاد گرانقدر نقالی مرشد میرزا علی خواهد بود.
 
علاقه‌مندان برای اطلاع ازجزییات این برنامه می توانند با شماره ۰۲۱۹۶۶۵۲۶۰۶ تماس بگیرند و برای اطلاع از سایر برنامه های مدیریت فرهنگی هنری مترو با آدرس های ذیل با روابط عمومی این مرکز، در ارتیاط باشند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها