امیر علوی خبر داد

بهینه‌سازی جنگنده‌های اف 14/ تولید تسلیحات نقطه‌زن در نهاجا

جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از تولید تسلیحات نقطه‌زن در نیروی هوایی ارتش و بهینه‌سازی جنگنده‌های اف14 و اف 4 در این نیرو خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 23September 2015

بهینه‌سازی جنگنده‌های اف 14/ تولید تسلیحات نقطه‌زن در نهاجا

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان سید محمد علوی جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در همایش اولین پاسخ (کمان 99) اظهار داشت: اکنون نیروی هوایی ارتش نسبت به گذشته در وضعیت غیرقابل تصوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در طول 30 سال اخیر با تحریمهای ظالمانه مواجه بودیم، تصریح کرد: امروز نیروی هوایی بهواسطه دانش و تحقیقاتی که انجام داده به خودکفایی کامل رسیده است، به گونهای که دیگر اف4ها و اف14های ما با نوع گذشته خود بسیار متفاوت هستند.

جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بسیاری از تسلیحات مورد استفاده ما در نیروی هوایی با کمترین ضریب خطا به مرحله نقطهزنی رسیده است. با توجه به اقتداری که امروز نیروی هوایی کسب کرده هیچ دشمنی نمیتواند خیال خام تجاوز به کشورمان را در سر داشته باشد.

امیر علوی همچنین با اشاره به رشادتهای خلبانان نهاجا؛ درخصوص عملیات شهید عباس دوران و ایجاد ناامنی در بغداد آن هم در شرایطی که قرار بود اجلاس مهم سران کشورهای غیرمتعهد در این شهر برگزار شود، گفت: این شهید در شرایطی عملیات قهرمانانه خود را به نمایش گذاشت که صدام فکر میکرد شهر بغداد غیرقابل نفوذ است.

وی افزود: خلبانان ما ازجمله شهید دوران با این اقدام قهرمانانه هیمنه پدافندی عراق را شکسته و نشان دادند حریم هوایی هیچ متجاوزی برای تیزپروازان ما غیرقابل نفوذ نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار