دبیر نخستین کنگره شعر دهه غدیر دیار علویان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اختتامیه نخستین کنگره شعر غدیر در مازندران برگزار می‌شود

«ایرانی‌نسب» از برگزاری اختتامیه نخستین کنگره شعر غدیر در مازندران خبر داد و گفت: این مراسم شامگاه سه‌شنبه در ساری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ - 19July 2022

اختتامیه نخستین کنگره شعر غدیر در مازندران برگزار می‌شود«احمد ایرانی‌نسب» دبیر نخستین کنگره شعر دهه غدیر دیار علویان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری اختتامیه نخستین کنگره شعر غدیر در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با شعرخوانی و تجلیل از شاعران برگزیده شامگاه سه‌شنبه ۲۸ تیر ساعت ۲۱ در مسجد جامع ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان کنگره شعر «دهه غدیر» به پیشنهاد و درخواست بیت علامه نظری خادم الشریعه از اول خرداد در سطح استان مازندران منتشر شده است.

ایرانی‌نسب ادامه داد: اشعار شاعران پیرامون جشن دهه ولایت از ایام عید قربان تا غدیر به عنوان «دهه غدیر»  سروده شده است.

مسئول آموزش انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با بیان اینکه از تعداد ۷۰ شاعر، ۱۰۸ اثر به دبیرخانه رسیده است، گفت: ۵ شاعر در بخش ویژه دهه غدیر و ۱۲ شاعر در بخش عمومی اشعار مدح امیرالمؤمنین برگزیده شدند.

وی جوایز بخش ویژه را ۱۵ میلیون ریال کمک هزینه سفر مشهد مقدس اعلام کرد و بیان داشت: در بخش عمومی به شاعران مبلغ ۳ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد.

ایرانی‌نسب با بیان اینکه این برنامه با همت مردم و خیرین و حمایت معنوی سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هر جا مردم پای کار بیایند زیباترین و بهترین برنامه را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار