فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

شناسایی اعضای ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

سردار صالحی گفت: سربازان گمنام پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت اعضای ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات آگاه شدند.
کد خبر: ۵۳۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 20July 2022

شناسایی اعضای ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی استان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سربازان گمنام پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت اعضای ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات آگاه شدند.

وی افزود: با رصد مستمر اطلاعاتی ماموران پلیس، محل‌های دپو و محور‌های تردد اعضای این ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان‌های اهواز، ایذه و دشت آزادگان شناسایی و این افراد، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار صالحی با بیان اینکه ۶ نفر اعضای این ۲ باند دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه و محل‌های انبار وسایل نقلیه متهمان، ۲۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۵ تیغه خشاب و ۲ هزار و ۸۵۰ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۲ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شدند، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار