توزیع ۷۵۰۰ وعده غذای گرم در عید غدیر خم

مشهدی گفت: همزمان با عید غدیر خم بیش از هفت هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم میان نیازمندان استان تهران و البرز در قالب اطعام علوی توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 20July 2022

توزیع ۷۵۰۰ وعده غذای گرم در عید غدیر خمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمدرضا مشهدی مدیر طرح هم‌نمک در تشریج این خبر اظهار داشت: در عید ولایت نزدیک به هفت هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم در طبخ و بین بیش از ۴۰ مرکز تحت پوشش جهت توزیع میان خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

مشهدی ادامه داد: با همت سایر همکاران و همراهان طرح همنمک همزمان در آماده کردن طبخ و توزیع ۱۰ هزار وعده غذای گرم نیز در برخی از استان‌های محروم کشور نیز مشارکت جدی داشتند.

مدیر طرح هم‎نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا (ع) افزود: طرح هم‎نمک از سال ۱۳۹۶ به طور رسمی فعالیتش را در حوزه طبخ و توزیع غذا و معیشت خانواده‌های محروم آغاز کرده است و بحث اطعام در برخی مناسبت‌ها از جمله عید غدیر همواره در تقویم کاری این خیریه قرار داشته است.

وی افزود: اطعام غدیر یکی از مهمترین سنت‌های هم‌نمک است که با کمک همراهان و خیرین به نحو شایسته انجام می‌شود.

مشهدی خاطرنشان کرد: همواره بدنبال ارتقا کیفی و کمی ارائه خدمات نیکوکارانه در حوزه رسالت اجتماعی خود به‌ویژه در مناسبت‌های گوناگون هستیم، لذا امسال این بیعت در عید غدیر با گسترش حمایت بیشتر از جامعه هدف، نسبت به سال گذشته انجام گرفت.

مدیر طرح هم‌نمک با بیان اینکه در سال گذشته در ۲۲ نقطه توزیع غذای گرم صورت گرفت، اظهار داشت: امسال نیز در بیش از ۴۰ مرکز تحت پوشش اطعام علوی توزیع شد.

وی گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته خیریه ها، مساجد و گروه‌های جهادی توزیع بسته‌های ارزاق (شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، شکر، حبوبات و ...) در استان‌های هدف همچون البرز، قزوین و زنجان را با هماهنگی و نظارت این خیریه انجام می‌دهند.

مشهدی با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در ایام محرم بیان کرد: همچون سال گذشته پنج روز اول محرم برای طبخ و توزیع وعده‌های غذای گرم جهت مردم مناطق محروم و در پنج روز دوم نیز در مناطق محروم استان تهران و البرز خدمت رسانی صورت می‌پذیرد؛ همچنین تداوم کمک رسانی به برخی مناطق محروم مانند یاسوج، جنوب کرمان، جازموریان و استان لرستان را در سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار