فرمانده کل نیروی انتظامی خبر داد؛

کشف ۳۸ هزار میلیارد ریال کالاهای معیشت محور در کشور

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تشکیل پرونده هایی در حوزه مفاسد اقتصادی گفت: بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال کالاهای معیشت محور امسال کشف شده است.
کد خبر: ۵۳۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ - 20July 2022

کشف ۳۸ هزار میلیارد ریال کالاهای معیشت محور در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی عصر چهارشنبه در حاشیه همایش فرزندان کارکنان آسمانی فراجا در در ساری با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه امنیت اقتصادی در کشور اظهار داشت: امسال تاکنون بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال کالاهای معیشت محور و اساسی کشف شد.

وی درباره اقدامات فراجا در حوزه اقتصادی با اشاره به راه اندازی قرارگاه امنیت اقتصادی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی گفت: این قرارگاه همکاری خوبی با دولت در حوزه های اقتصادی داشته است.

وی گفت: در زمینه کالاهای اقتصادی معیشت محور بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال کشفیات داشتیم هرچند در حوزه های دیگر ازجمله اجناس و اقلام مورد نیاز مردم بوده است کشفیاتی داشتیم.

سردار اشتری گفت: پلیس امنیت اقتصادی با تمام ظرفیت پای کار است و با مفاسد اقتصادی برخوردهای خوبی داشته است و پروندههایی که در این زمینه تشکیل شد و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت، خوب، کار شده و تکمیل است.

فرمانده کل نیروی انتظامی ادامه داد: مجموعه فراجا در حوزه های اقتصادی، امنیت اجتماعی، اخلاقی و انضباطط بخشی و در حوزه مرزبانی و دریابانی مشغول فعالیت و خدمت هستند و امیدواریم بیشتر از گذشته خدمتگزار مردم باشیم.

وی همچنین از برخورد با باندها و شبکه های مروج مفاسد اجتماعی و اخلاقی خبر داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار