با حضور در بندرعباس؛

فرمانده نیروی دریایی عمان از توانمندی نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش عمان از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۵۳۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 20July 2022

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با همتای عمانی خودبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، دریادار «سیف بن ناصر الرحبی» فرمانده نیروی دریایی ارتش عمان و هیئت همراه صبح امروز با حضور در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روند ساخت انواع شناور‌های سطحی و زیر سطحی جدید این نیرو در بندرعباس بازدید کرد.

در این بازدید امیر دریادار دوم رضا قربانی فرمانده منطقه یکم امامت با اشاره به موقعیت مهم و سوق الجیشی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور سلطنتی عمان که در دو طرف تنگه مهم و راهبردی هرمز قرار دارند، تعاملات دریایی بین دو کشور را از نظر آموزشی، فنی و تمرینات دریایی مهم و حائز اهمیت دانست.

وی افزود: طی بازدید امروز، دریادار سیف بن ناصر الرحبی، گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم امامت و مجموعه بزرگ صنعتی کارخانجات نیروی دریایی ارتش در حوزه ساخت، تعمیر و نگهداری شناور‌های سطحی و زیرسطحی مورد بازدید قرار داد.

فرمانده نیروی دریایی کشور سلطنتی عمان نیز ابراز امیدواری کرد که تعاملات دریایی بین نیروی دریایی دو کشور افزایش پیدا کند و بتوانیم در آینده با این تعاملات، سطح ارتباطات در حوزه تبادل دانش ساخت تجهیزات رزمی را بالا ببریم

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار