نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران:

ارتقای معنویت و کاستن تعلقات ضامن پیروزی جبهه حق در جنگ ترکیبی است

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را حضور در جهاد تركيبی دانست و گفت: بايد برای پیروزی در جهاد ترکیبی در عرصه‌های مختلف همچون نظامی، علمی، اشراف و طرح و عمليات باید قوی شد؛ اما عامل برجسته در اين موفقیت ارتقای قدرت معنوی و ايمان و همچنین مراقبت از قلب، مغز و كاستن از تعلقات است.
کد خبر: ۵۳۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 20July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز (چهارشنبه) در جمع کارکنان رده‌های سپاه پاسداران مستقر در مشهد ضمن برشمردن ابعاد جنگ و تقابل ميان جبهه حق و باطل، قدرت ايمان و معنويت را برجسته‌ترين عامل پيروزی اهل حق عنوان كرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در خصوص شناخت اصول دارای اهميت برای پاسداران از انقلاب در حال حاضر اظهار داشت: جنگ جبهه حق و باطل پايان ندارد و خداوند برای تمام انبياء شياطينی از انس و جن قرار داده و واقعيت اين جنگ بر سر وجود و عدم موجوديت حق و باطل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بيان اينكه خداوند اراده فرموده كه جوهره انسان‌ها و تفكيك بين راستگويان و دروغ‌گويان شناخته شود، افزود: در جنگ بين حق و باطل خداوند همه را گرفتار امتحان مي‌كند تا معلوم شود چه كسانی در ايمان خود صادق هستند و در جبهه حق استقامت می‌ورزند. همه می‌جنگند لكن مهم اين است كه برای چه و زير بيرق چه كسانی قرار دارند؟

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به آيه ۱۵ سوره مباركه حجرات گفت: استقامت در جبهه حق شامل ۲ ركن استقامت فكری و انديشه و استقامت در عمل است، به عبارتی حضور و استقامت در طوفان شبهات و تهمت‌های فكری و سقوط نكردن در ارتجاع و ارتداد و از سوی ديگر مجاهدت عملی با اموال و جان‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جنگ تركيبی دشمن پرداخت و گفت: در جبهه حق و به ويژه در سپاه بايد جهاد تركيبی و حضور در تمام ميدان‌ها مورد توجه قرار گیرد و محدود به نظامی‌گری نيست. يك پاسدار فردی به مثابه كل است كه بايد در همه ميدان‌ها خود را مجاهد بداند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطرناك‌ترين نوع حمله دشمن را فتنه و تحريف دانست و ادامه داد: براساس آیات و روايات، اهل باطل در اين هجمه مركز فرماندهی و مغز را هدف قرار می‌دهند؛ چراكه فتنه تاريك‌كننده است و دشمنان نابودی و هدف قرار دادن روشنایی‌ها را دنبال می‌كنند تا حتی چشم بينا هم نتواند راه را پيدا كند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه شفافيت بيان در صف‌آرایی جبهه حق و باطل را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در طرح و عمليات دشمن پنهان كاری‌های بزرگی وجود دارد که باید ضمن توجه ويژه به معيشت و اقتصاد مردم نبايد از طراحی‌های دشمن در حمله به فرهنگ، ايمان و زدن ريشه‌های دينی مردم غافل شد.

وی با اشاره به عدم توقف حركت رو به جلوی انقلاب اسلامی، بیان داشت: نظام سلطه جرأت بكارگيری ابزار و قدرت انباشته خود را ندارد. آنها معتقد هستند که انقلاب اسلامی آن‌ها را تحقير كرده است و لذا فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر فتح سنگرهای كليدی جهان که همان فتح قلوب ملت‌های مسلمان و غيرمسلمان بوده كه در برابر استكبار جرأت و جسارت تقابل پيدا كرده‌اند، جامع عمل پوشیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بيان الزامات پيروزی در جهاد تركيبی با دشمن گفت: بايد در عرصه‌های مختلف قوی شويم، قدرت نظامی، علمی، اشراف و طرح و عمليات؛ اما عامل برجسته در اين پيروزی قدرت معنويت و ايمان و همچنین مراقبت از قلب، مغز و كاستن از تعلقات است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اهميت جايگاه امامت و ولايت ابراز داشت: بايد بدانيم كه در همراهی با ولايت تمام اين قدرت‌ها را خواهيم داشت و هر چقدر از ولايت فاصله بگیریم دچار ضعف قدرت خواهيم شد.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار