نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مازندران:

روضه‌خوانی امام حسین (ع) در منازل تقویت شود

حجت‌الاسلام «رضاپور» با بیان اینکه از ظرفیت و تفضلی که امسال بواسطه سرود سلام فرمانده از امام زمان (عج) شده است باید استفاده شود و روضه‌خوانی در خانه‌ها باید تقویت بشود.
کد خبر: ۵۳۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 20July 2022

روضه‌خوانی امام حسین (ع) در منازل تقویت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی رضاپور» نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم با بیان اینکه مراسم اباعبدالله (ع) تحت تأثیر کرونا قرار گرفت و در روستا‌ها شاهد تعطیلی این مراسم بودیم، اظهار داشت: ذات مردم عاشورایی است و در ماجرای سلام فرمانده، عرفه، عید غدیر و تجمع عظیم تهران نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه از این ظرفیت و تفضلی که امسال بواسطه سرود سلام فرمانده از امام زمان (عج) شده است باید استفاده شود و روضه خوانی در خانه‌ها باید تقویت بشود، افزود: قوت لایموت مردم ایران حب امام حسین (ع) است و روحی که در اربعین جاری است در کالبد نظام فکری امت اسلامی در روستا‌ها و مجالس ما هم است.

حجت الاسلام رضاپور ادامه داد: دو هزار تن برنج، ۱۲۰۰ تن شکر، ۴۰۰ تن گوشت قرمز و یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ را جهاد کشاورزی به مجالس عزاداری امام حسین (ع) در سطح استان توزیع خواهیم کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها