فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای «سوباشی»:

صدا و سیما برای معرفی شهدای «سوباشی» اقدام کند

امیر «اسدی» گفت: باید از ظرفیت صدا و سیما و مساجد برای معرفی شهدا، علی‌الخصوص شهدای سایت پدافند هوایی «سوباشی» استفاده کرد و ما می‌خواهیم مردم در سطح استان و کشور با شهدای «سوباشی» آشنا شوند.
کد خبر: ۵۳۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 20July 2022

صدا و سیما در معرفی شهدای «سوباشی» ورود پیدا کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای «سوباشی» امروز در جلسه هماهنگی یادواره سایت پدافند هوایی شهدای «سوباشی با تاکید بر معرفی شهدا به مردم اظهار داشت: اگر دفاع مقدس که ۴۰ سال از آن می‌گذرد نتوانیم معرفی کنیم چگونه می‌توانیم غدیر و عاشورا را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: باید از ظرفیت صدا و سیما و مساجد برای معرفی شهدا، علی‌الخصوص شهدای سایت پدافند هوایی «سوباشی» استفاده کرد و ما می‌خواهیم مردم در سطح استان و کشور با شهدای «سوباشی» آشنا شوند.

امیر اسدی ادامه داد: مردم شهید نوژه و شهید بابایی را می‌شناسند و درخواست ما این است که صدا و سیما ورود پیدا کند و در حوزه کلیپ و پخش برنامه‌ها شهدای سوباشی را که به نوعی معرفی آنان در راستای جهاد تبیین است به مردم معرفی کنند.

وی متذکر شد: شهدای سایت سوباشی باید همچون شهدای عملیات مرصاد معرفی شوند و در این حوزه باید بیشتر تبلیغ شود، از همه مهمتر حضور  نسل جوان در منطقه سوباشی است تا از نزدیک در جریان شهادت شهدای سوباشی قرار گیرند.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای «سوباشی» بیان داشت: در سایت هوایی سوباشی، یک مکان معنوی داریم که از آن استفاده نمی‌شود، گاها برای انس با شهدا کیلومترها تا مرز می‌روند ولی از اینجا بهره‌برداری نمی‌شود.

وی افزود: خوشبختانه تعدادی از راویان که از نزدیک در جریان شهادت شهدای سوباشی بودند در قید حیات هستند و می‌توانند به خوبی اتفاقات را روایت کنند.

امیر اسدی با تاکید بر فضاسازی شهری در جهت معرفی شهدای سوباشی گفت: از شهرداری درخواست داریم، بنرهایی را در ورودی شهر با عنوان شهدای سوباشی نصب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار