شهید «حسن رشنوزاده»:

امیدوارم با ريخته‌ شدن‌ خونم‌ برای استمرار اين‌ انقلاب‌ مفيد باشم

در وصیت نامه شهید رشنوزاده آمده است؛ ای خدا در حيات‌ خود كه‌ نتوانستم‌ چندان‌ برای اين‌ انقلاب‌ اسلامی مفيد باشیم‌، شايد با ريخته‌ شدن‌ خونم‌ برای استمرار اين‌ انقلاب‌ اسلامی مفيد باشم.
کد خبر: ۵۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 21July 2022

امیدوارم با ريخته‌ شدن‌ خونم‌ برای استمرار اين‌ انقلاب‌ مفيد باشمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، شهید «حسن رشنوزاده» بيست و هشتم شهريور 1341، در شهرستان دزفول چشم به جهان گشود. پدرش ميرزاعلی و مادرش آمنه نام داشت.

حسن تا دوم متوسطه درس خواند سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت و در دوم فروردين 1361، در تپه چشمه زادگاهش بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد. مزار وی در گلزار شهدای انديمشك واقع شده است.

در فرازی از وصیت نامه شهید رشنوزاده آمده است؛

پروردگارا، بارالهی، اين‌ نور الهی را تا انقلاب‌ بزرگ‌ منجی انسان ها هر لحظه‌ پرفروغ‌ تر و دوامش‌ را بيشتر بگردان‌ و ما را توفيق‌ ده‌ كه‌ بتوانيم‌ در پناه‌ نورش، روح‌ خدا را اط‌اعت‌ كنيم. 

تنها راه‌ نجات‌ همه‌ انسان ها در پناه‌ نور خدا حركت‌ كردن‌ است‌، ای انسان ها بيائيد در پناه‌ نور خدا حركت‌ كنيد و با كشته‌ شدنتان‌ در راه‌ الله‌ باطل ها را از بين ببريد. ای خدا در حيات‌ خود كه‌ نتوانستم‌ چندان‌ برای اين‌ انقلاب‌ اسلامی مفيد باشیم‌، شايد با ريخته‌ شدن‌ خونم‌ برای استمرار اين‌ انقلاب‌ اسلامی مفيد باشم.

ای مسلمين‌ جهان‌ تنها راه‌ نجات‌ شما در راه‌ خدا گام‌ برداشتن‌ است‌ از غير خدا ترس به‌ دل‌ راه‌ ندهيد و برای از بين‌ بردن‌ ظلم‌ و ظالم‌ قيام‌ كنيد و ملت‌ ايران‌ را الگو قرار دهيد. و ای ملت‌ ايران‌، ای پدران‌ و ای خواهران‌ مسلمانم‌ اينهائی را كه‌ شهيد می شوند الگو قرار دهيد.

الهی آنهائی را كه‌ در ايام‌ جوانی دل‌ از تمامی ظواهر دنيوی می كنند و تنها به فكر آنند، روسفيد به‌ پيشگاه‌ خداوند شرفياب‌ شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها