بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان بازدید و با جمعی از خانواده‌های کارکنان این مرکز دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 21July 2022

بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان در جمع فرماندهان و سربازان آموزشی، اظهار داشت: مراکز آموزش وظیفه به دلیل اینکه آموزش و تربیت جوانانی را برعهده دارد که آینده مدیریتی کشور در دستان آن‌هاست از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد تربیتی و آموزشی مبتنی بر فرهنگ ملی و دینی نسبت به سربازان بسیار مهم است، افزود: فرمانده باید آسیب‌های جامعه جوان را بشناسد و در راستای رفع آن تلاش کند، چراکه تلاش برای اصلاح زندگی جوانان تلاش برای آینده کشور است.

در این دیدار امیر سرتیپ صباحی‌فرد از کلاس‌های آموزشی و محل اسکان کارکنان وظیفه آموزشی بازدید و همچنین با خانواده کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان دیدار کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید خود از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان، همچنین فروشگاه شمس را در این یگان افتتاح کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار