فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پیروزی‌های جبهه مقاومت نشأت گرفته از تفکر بسیجی است

امیر سرتیپ واحدی گفت: اگر امروز جبهه مقاومت پابرجا، پیروز و استوار است، به دلیل فرهنگ ایثار و شهادتِ نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۵۳۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 21July 2022

پیروزی‌های جبهه مقاومت نشأت گرفته از تفکر بسیجی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در اردوگاه شرایط سخت دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن ارزیابی سطح آموزش‌های نظامی با اشاره به لزوم برگزاری این دوره‌ها، اظهار داشت: بی‌تردید گذراندن دوره‌های سخت، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آموزش نظامیان است که علاوه بر ارتقاء توان رزم موجب بالا رفتن روحیه سلحشوری نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه نیروی هوایی ارتش در اوج قدرت باشد راهی جز این نیست که نگاه ما به وظایف خود، نگاه بسیجی‌وار باشد و اگر یک نظامی تفکرش تفکر بسیجی باشد از حداقل امکانات موجود می‌تواند بیشترین استفاده را ببرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه یک ارتشی بسیجی مقید به زمان نیست که فقط در ساعت اداری به کشور خدمت کند، افزود: یک ارتشی در تراز انقلاب اسلامی تا زمانی که کار و وظیفه‎‌اش تمام نشده باشد محل کار خود را ترک نمی‌کند و مهم برایش انجام وظیفه و برآورده ساختن انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. این همان دیدگاهی است که به او انگیزه می‌دهد تا کارخود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با اشاره به لزوم وجود اخلاق حرفه‌ای در بین آحاد کارکنان نیروی هوایی خاطرنشان کرد: اخلاق حرفه‌ای یعنی اینکه ما نسبت به شغل و حرفه خود احساس تکلیف کنیم و در انجام وظیفه‌ای که به ما محول شده کوتاهی نکنیم و این مهم فقط در قالب تفکر ارتش انقلابی محقق خواهد شد. اگر امروز جبهه مقاومت در دنیا پا برجا و پیروز است، دلیل آن فرهنگ ایثار و شهادت نشات گرفته از تفکر بسیجی است که همانند خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست که جرعه‌ای از این فرهنگ شهادت، ایثار و فداکاری را می‌توان در وجود نازنین شهید سپهبد قاسم سلیمانی به وضوح دید که نامش قوت قلب‌ها و یادش دوام مقاومت تا پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه ارتشیان خط شکنان جنگ نرم هستند تاکید کرد: نقش شما دانشجویان عزیز در جامعه کنونی پررنگ‌تر از زمان انقلاب است چرا که در آن زمان فقط جبهه جنگ سخت بود، ولی امروز ما در جبهه جنگ نرم در حال نبرد هستیم و شما باید همواره مقاوم و استوار در همه صحنه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی حضوری پر رنگ و اثرگذار داشته باشید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار