فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

مشلرکت ۴۳ گروه جهادی تخصصی در پروژه‌های محرومیت‌زدایی

سردار رفیعی آتانی گفت: ۴۳ گروه جهادی تخصصی در سطح استان قزوین مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه‌های پروژه‌های در دست اجرا است.
کد خبر: ۵۳۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 21July 2022

به گزارشدفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» امروز (پنجشنبه) از روند خط انتقال آب شرب روستایی به طول ۶۰ کلیومتر در مجتمع قاقازان بخش کوهین و آسفالت راه روستای خرزان بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

سردار آتانی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم ترین برنامه های محرومیت زدایی است که در این اقدام بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور، در حال احداث ۸ باب مخزن آب شرب و حفر یک چاه عمیق و اجرای ۴۹ کیلومتر خط انتقال آب در ۲۹ روستای مجتمع قاقازان از بخش کوهین است.

وی گفت: امروز شاهد پیشرفت ۲۰ درصدی این عملیات در طی ۶۰ روز ماموریت شبانه روزی اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور بسیجیان جهادگر عزیز هستیم.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ۴۳ گروه جهادی تخصصی از سطح استان قزوین در این امر مهم مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه های اجرای پروژه شده و همه پروژه های محرومیت زدایی بسیج با همیاری مردم منطقه صورت می پذیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه در بازدید از پروژه آسفالت راه روستای خرزان و در توضیح این پروژه راه تصریح کرد: راه روستای خرزان به طول ۷ کیلومتر است که مقرر شده با اعتبار اولیه ای که با مشارکت اداره کل راهداری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، ۲ کیلومتر آن را آسفالت کنیم و هم اکنون در حال انجام وعده ای که داده بودیم هستیم و پنج کیلومتر بعدی این راه روستایی هم نیازمند تامین اعتبار است تا تکمیل شود و تحویل مردم روستا جهت تردد آسان شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها