فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

حضور همیشه مردم در صحنه و بسیجیان ضامن امنیت پایدار است

سرهنگ مهرعلیا گفت: حضور همیشه مردم در صحنه و بسیجیان سبب ایجاد امنیت پایدار در کشور است.
کد خبر: ۵۳۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 21July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا»، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، امروز (پنجشنبه) در جلسه هماهنگی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 12 سردار شهید محمد حجازی، به اهداف این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 12 سردار شهید «محمد حجازی» با حضور هفت گردان بیت المقدس برادر و پنج گردان کوثر خواهر در شهرهای بوئین زهرا، شال، دانسفهان، سگزآباد و ارداق با حضور بسیجیان در تاریخ 30 و 31 تیر برگزار می‌شود، این رزمایش در راستای ارتقای آمادگی رزم بسیجیان و امداد و نجات جهت برقراری امنیت پایدار در سطح کشور با شعار بسیج؛ امنیت و اقتدار اجراء و عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آماده سازی گردان های بیت المقدس و کوثر برای انجام عملیات های واقعی در صحنه های اجتماعی و مقابله با اغتشاشات، بالا بردن توان و آمادگی های رزم میدانی، تمرین عملیات روانی متناسب با وضعیت کنونی، تمرین و تداوم آموزش یگانی و آموزش رزم متناسب با مأموریت های واگذار شده و ابلاغی، اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی و تمرین پاسگاه فرماندهی و همچنین اجرای فشرده انواع تاکتیتک های رزم انفرادی به صورت میدانی از اهداف اصلی و پیش بینی شده این رزمایش است.

سرهنگ مهرعلیا، حضور همیشه در صحنه مردم و بسیجیان را ضامن امنیت پایدار دانست و گفت: از نظر نظامی دو اعتقاد در کشور وجود دارد؛ امید به داخل و حل مشکلات به دست نیروهای جهادی و انقلابی کشور، همچنان که در ساخت موشک و پهباد این موضوع را ثابت کردیم و اعتقاد دوم، نگاه به دست بیگانگان و حل مشکلات کشور از خارج می باشد که هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است.

وی افزود: امروز به حول قوه الهی به خاطر حضور همیشه در صحنه مردم و بسیجیان در صحنه های مختلف و حساس کشور، در امنیت پایدار قرار داریم و این امنیت پایدار باعث عقب نشینی و عدم دستیابی دشمن به اهداف شوم خود شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به سرمایه بزرگ ایمان مردم در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم ایمان مردم به خاطر مسائل و مشکلات اقتصادی به خطر نیفتد. در حقیقت، تولید قدرت بزرگ ترین سرمایه برای مقابله جنگ ترکیبی است و امروز دشمن به اعتراضات خیابانی و مردمی برای ضربه زدن به کشور امید بسته است و از طریق عملیات روانی و فعالیت در فضای مجازی به دنبال قرار دادن مردم در مقابل نظام اسلامی است. از این رو، باید بیشتر از قبل هوشیار باشیم و در پازل دشمنان انقلاب حرکت نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار