معاون جوانان وزیر ورزش:

حرکت علمی کشور فراتر از دولت است/ جوانان‌ به نوآوری اعتقاد دارند

یامین‌پور گفت: تجربه ۲۰ ساله اخیر نشان می‌دهند حرکت علمی کشور فراتر از دولت و رو به رشد بوده است و دولت‌ها توان متوقف کردن رشد علمی را ندارند.
کد خبر: ۵۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ - 21July 2022

حرکت علمی کشور فراتر از دولت است/ جوانان‌ به نوآوری اعتقاد دارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه اولین رویداد نوآوری اجتماعی ایران که به همت ستاد اجرایی فرمان امام در حال برگزاری است، اظهار داشت: خوشبختانه جوانانی در کشور داریم که مسئله را می‌شناسند و برای این مسئله‌ها تلاش و راه‌حل دارند. 

یامین‌پور در ادامه افزود: کسانی که به دنبال حل مسائل هستند ممکن است از تجربه‌های ذیل هژمونی غرب استفاده کنندکه این مسئله نگران کننده است. 

وی خاطرنشان کرد: تجربه ۲۰ ساله اخیر نشان می‌دهند حرکت علمی کشور فراتر از دولت و رو به رشد بوده است و دولت‌ها توان متوقف کردن رشد علمی را ندارند‌.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نامگذای امسال از سوی  رهبر معظم‌ انقلاب به نام تولید و دانش بنیان گفت: در برنامه هفتم توسعه سیاست‌ها در راستای گشایش مشکلات خواهد بود. 

وی در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر مشکلات مراکز نوآوری در حوزه دریافت تسهیلات بانکی گفت: مجموعه‌های دانش بنیان و شرکت‌های علمی وضع بهتری نسبت به بقیه دارند.

یامین‌پور اضافه کرد: بروکراسی‌های بانک‌ها خسته کننده بوده و باید به بانک ها مرتب تذکر دهیم و از آن‌ها بخواهیم فعالیت‌های خود را شفاف سازی کنند و رویکرد حمایتی داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها