یادواره زنان شهید شهرستان کهک قم برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهک از برگزاری مراسم یادواره زنان شهید این شهرستان همزمان با دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 22July 2022

یادواره زنان شهید شهرستان کهک قم برگزار می‌شود«هادی قنبریان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای قم شور و حال وصف ناشدنی برگرفته از یاد و خاطره شهدا در سطح شهرستان ایجاد شده است.

قنبریان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تکریم نام و خاطره شهدای شهرستان کهک عنوان کرد: در خردادماه سال جاری، یادواره شهدای شهر کهک برگزار شد، و ان شاء الله در حال برنامه ریزی هستیم تا یادواره زنان شهیده شهرستان کهک را نیز در دهه اول محرم برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان کهک ادامه داد: یادواره بعدی که در پی برگزاری آن هستیم، یادواره کل شهدای شهرستان است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان کهک از ابتدای ماه محرم با دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان آغاز خواهد شد و در برخی روستا‌ها نیز یادواره‌هایی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

قنبربان یادآور شد: در جلسه مشترکی که با «علی اکبر خوش‌گفتار مقدم» رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم، «علیرضا گلچین پور» فرماندار شهرستان کهک و تعدادی دیگر از مسئولان در محل فرمانداری کهک برگزار شد، اجرای برنامه‌هایی همچون دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری پیش نشست‌های یادواره، تبلیغات شهری و محله‌ای، تولید کتاب، تولید مستند شهدا، مزین شدن معابر شهری به نام شهدا و. مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار