فرماندار تویسرکان خبر داد؛

برگزاری کنگره بزرگداشت بیش از ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان

«افشاری» گفت: محوری‌ترین برنامه روز تویسرکان، کنگره بزرگداشت بیش از ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان به ویژه ۴۰ شهیدی است که در عملیات غرور آفرین مرصاد به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۵۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ - 22July 2022

برگزاری کنگره بزرگداشت بیش از ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین افشاری» فرماندار تویسرکان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تویسرکان اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح توسعه بارگاه حیقوق نبی (ع) روز پنجم مردادماه سال جاری همزمان با روز تویسرکان، با حضور وزیر میراث فرهنگی آغاز می‌شود.

 افشاری افزود: روز تویسرکان، یک نقطه عطف برای معرفی همه جانبه تویسرکان به ویژه در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی، فرصت‌های سرمایه گذاری، معرفی مفاخر و اندیشمندان تاریخ و تمدن است.

افشاری خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها و تبلیغات هدفمند و کارشناسی شده به منظور بازشناسی شهرستان تویسرکان، سه شهر و روستا‌های آن به مردم سراسر ایران زمین و حتی خارج از ایران استفاده حداکثری کنیم.

وی گفت: محوری‌ترین برنامه روز تویسرکان، کنگره بزرگداشت بیش از ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان به ویژه ۴۰ شهیدی است که در عملیات غرور آفرین مرصاد به شهادت رسیدند.

فرماندار تویسرکان متذکر شد: برنامه‌های روز تویسرکان منحصر به روز پنجم مردادماه نیست و با حضور مردم و میهمانان کشوری بین دو تا سه روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین بزرگداشت روز تویسرکان در پنجم مردادماه سال جاری در جوار بارگاه حضرت حبقوق نبی (ع) آغاز می‌شود، گفت: افزایش حداکثری مردمی بودن مراسم بزرگداشت روز تویسرکان و به خرج دادن ابتکار‌های خلاقانه و نوآورانه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار