فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات دریاپایه

امیر سرتیپ دوم «غلامعلیان» گفت: برای مقابله و پاسخگویی به تهدیدات دریاپایه که در جنوب شرق با آن مواجه هستیم، هرساله رزمایش‌هایی را به طور مشترک با سایر نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱ - 23July 2022

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات دریاپایهامیر سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص ارتقای آمادگی رزمی ارتش در حوزه مقابله با تهدیدات اظهار داشت: منطقه جنوب شرق همواره با تهدیدات دریاپایه مواجه است و ما هر سال بنابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، رزمایش مشترکی را با سایر نیرو‌های ارتش از جمله نیروی هوایی، دریایی و پدافند هوایی در این منطقه انجام می‌دهیم.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه تهدیدات پیش رو به طور مداوم رصد و پایش می‌شود، گفت: مطابق با آخرین تحولات و سطح تهدیدات مرزی و فرامرزی، توان رزمی و ظرفیت‌های دفاعی خود را ارتقا می‌دهیم و امروز نیروی زمینی آماده مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ رزمایش اقتدار ۹۹ را در گستره وسیعی در منطقه جاسک برگزار کردیم و در سال گذشته نیز رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ را به طور مشترک و در ابعاد وسیعی در منطقه کنارک برگزار کردیم که همه این رزمایش‌ها در راستای ارتقای توان رزمی و ارزیابی تاکتیک‌های جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار