خطیب نماز جمعه کوار:

عملیات مرصاد دوست و دشمن را از هم جدا کرد

حجت الاسلام «مجید گشول» با اشاره به نزدیک بودن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: در این روز علاوه بر شکست دادن دشمن منافق، دوست را از دشمن شناختیم.
کد خبر: ۵۳۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ - 22July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «مجید گشول» امام جمعه شهرستان کوار امروز 31 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: در این روز علاوه بر شکست دشمن منافق، دوست را از دشمن شناختیم.

امام جمعه کوار همچنین با اشاره به در پیش بودن دوم مردادماه مصادف با 24 ذی الحجه که به نام روز مباهله نامگذاری شده اظهار داشت: در روز مباهله که روز حقانیت اسلام و ولایت علی(ع) نیز بود جبهه ایمان در یک سو و جبهه کفر در سوی دیگر قرار گرفت و امروز نیز نظام جمهوری اسلامی در برابر جبهه کفر و استکبار قرار گرفته است.

حجت الاسلام گشول با بیان اینکه صداقت، اخلاص در عمل و معنویت رمز پیروزی پیامبر(ص) و اهل بیتش بر دشمن بود افزود: امروز نیز با همین خصوصیات میتوان دشمن را از میدان خارج کرد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز عملیات مرصاد گفت: این  عملیات غرورآفرین تجلی ایمان و اراده مردم، مشارکت عمومی و همبستگی ملی بود و علاوه بر زهر چشم گرفتن از منافقین خائن، ثبات داخلی نظام را تحکیم و باعث شناسایی دوست از دشمن و خودی از غیر خودی و تحکیم وحدت در بعد داخلی و همبستگی ملی شد.

امام جمعه کوار افزود: علاوه بر این عملیات مرصاد باعث نابودی سیستم اطلاعاتی دشمن منافق شد و زمینه زوال این سازمان تروریستی را فراهم کرد.

گشول در ادامه تحکیم بنیاد خانواده به عنوان رکن اصلی و پیکره اجتماع را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: از اساس خلقت تا به امروز خانواده مورد اهمیت همه ادیان بویژه دین اسلام به عنوان کاملترین دینها بوده‌ و نباید بگذاریم اساس خانواده مورد تهدید واقع شود.

وی در پایان به بیان مشکلات این شهرستان به ویژه در زمینه اشتغال و تولید پرداخت و از مسوولین خواست زمینه رونق تولید را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار