دبیرشورای حوزه علمیه استان قزوین:

آموزش و پرورش در تولید فرهنگ و تربیت نیرو نقش کلیدی دارد

حجت‌الاسلام عرفانی گفت: آموزش و پرورش در تولید فرهنگ و تربیت نیرو که دو شاخصه مهم است نقش کلیدی دارد و حساس ترین دوره سنی و تربیتی نوجوانان در اختیار این نهاد است.
کد خبر: ۵۳۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ - 22July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «علی اصغر عرفانی» دبیرشورای حوزه علمیه استان قزوین در جلسه نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که عصر امروز (جمعه) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش از حیث گستره جغرافیایی و انسانی بیشترین مخاطب را دارد و همه خانواده‌ها را شامل می‌شود که با توجه به تنوع مخاطبین نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارد.

دبیرشورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: آموزش و پرورش در تولید فرهنگ و تربیت نیرو که دو شاخصه مهم است نقش کلیدی دارد و حساس ترین دوره سنی و تربیتی نوجوانان در اختیار این نهاد است.

وی ادامه داد: مدیران مدارس و ‌معلمان نقش مهمی در عرصه تعلیم و تربیت دارند که باید انسانهایی مومن، انقلابی، دغدغه مند و توانمند برای تعالی جامعه تربیت کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین افزود: حوزه های علمیه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف همکاری خوبی دارند که باعث تقویت بعد تربیتی و آموزشی دانش آموزان می شود و قطعا این تعامل و همکاری عمیق تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: حقیقت این است که آموزش‌و پرورش و حوزه علمیه به تعامل و همکاری ها نیاز دارند و این امر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهادت شهید مهدی محمدی نسب که در حراست از کیان کشور به دست اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار