امام جمعه مهریز:

نیروی انتظامی حافظ نظم، آرامش و امنیت مردم و کشور است

حجت الاسلام «محی‌الدینی» گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم، آرامش و امنیت مردم و کشور است و تجلیل از تلاش‌های مخلصانه آن‌ها یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی است.
کد خبر: ۵۳۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 22July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه مهریز اظهارداشت: اقتدار نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت شهروندان و کمک به نظام و انقلاب اسلامی در تحقق اهداف عالیه در ابعاد مختلف در کشور ستودنی است.
 
وی افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم، آرامش و امنیت مردم و کشور است و تجلیل از تلاش‌های مخلصانه آن‌ها یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی است.
 
امام جمعه مهریز ادامه داد: نیرو‌های انتظامی همواره با اقدامات قانونی خود از ارزش‌های دینی و انقلابی نظام به خوبی و جدیت دفاع می‌کنند و قدردانی از آن‌ها جزو رسالت همیشگی همه مردم و مسئولان است.
 
حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: مبارزه با مظاهر سوء فرهنگی و تهدید نرم دشمنان علیه ارزش‌های دینی جزو مواردی است که نیرو‌های جانبرکف و ایثارگر نیروی انتظامی در راستای تحقق آن‌ها پیشگام هستند.
 
وی گفت: زیر سوال بردن اقدامات نیرو‌های انتظامی که حافظ امنیت و آرامش مردم و جامعه اسلامی هستند گناهی نابخشودنی است و از هیچ فردی و گروهی اصلا پذیرفته نیست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار