نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه است

حجت‌الاسلام «شعبانی»با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه است، گفت: همه ما هموطن و همشهری هستیم و اگر مشکل و یا موضوعی وجود دارد باید خودمان حل کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ - 22July 2022

دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: تقویت رژیم صهیونیستی، افزایش تولید نفت عربستان، رفع مشکل انرژی در اروپا و اجماع علیه ایران از مهم‌ترین اهداف سفر بایدن به عربستان بود که در عمل با شکست مواجه شد.

وی افزود: تصویری که از مشت‌های بایدن و بن سلمان در رسانه‌ها منتشر شد، نمادی از چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی است.

حجت‌الاسلام شعبانی در ادامه با اشاره به حضور روسای جمهور ترکیه و روسیه در ایران، گفت: امیدواریم ائتلاف بین ایران، روسیه و ترکیه، به توسعه صلح و رشد اقتصادی در منطقه کمک کند‌.

وی با تاکید براینکه حراست‌ها در دستگاه‌ها از اول مانع ایجاد فساد شوند و فساد را در نطفه خفه کنند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها نسبت به برگزاری شورای امر به معروف در ادارات خود کوتاهی می‌کنند. نباید اجازه دهیم مفسد اقتصادی در دستگاه‌ها احساس امنیت کند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: همان طور که آمرین به معروف و گشت ارشاد باید مراقب باشند که اقدام آنها شکاف اجتماعی ایجاد نکند طرف مقابل و کسی که مورد تذکر قرار می‌گیرد نیز دارای وظایفی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه است، گفت: همه ما هموطن و همشهری هستیم و اگر مشکل و یا موضوعی وجود دارد باید خودمان حل کنیم.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه برای حل معضلات، نیازمند یک نظام فرهنگی جامع و منسجم هستیم، عنوان کرد: امروز لازم است حجاب را به عنوان یک ارزش در جامعه معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه لازم است توازن بین نشاط معنوی، اعیاد مذهبی و عزاداری‌ها را حفظ کنیم، افزود: اقدام گروه‌های مردمی در برگزاری مراسم عید غدیر امسال قابل تقدیر بود و حضور جمعیت بالغ بر ۲ میلیون نفری در روز عید غدیر، نشان داد دین در جامعه زنده است.

امام جمعه همدان متذکر شد: انتظار می‌رود مسئولان در نماز جمعه در کنار مردم حاضر شوند و از نمادهای مردمی بودن، دیدار و گفت‌وگو راحت مردم با مسئولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار