شهردار تهران در اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم شهر:

هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند

زاکانی با بیان اینکه مشارکت باید با فرهنگ‌سازی همراه باشد، گفت: هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند.
کد خبر: ۵۳۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 22July 2022
هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که بعد از دو سال این جشنواره را برگزار می‌کنیم، اظهار داشت: امیدواریم استمرار و انجام این دست از اقدامات منجر به تحول تهران شود.
 
شهردار تهران ادامه داد: میراثی از تهران را برعهده گرفتیم که خوبی‌ها و کاستی‌هایی توأمان دارد تهران به عنوان بزرگترین کلان شهر غرب آسیا به تحول و تغیراتی در نرم افزار و سخت افزارهایش احتیاج دارد و این کار منجر به پیشرفت در سخت افزارها و نرم‌افزارهای تهران می‌شود.
 
وی تصریح کرد: به آنچه که امروز وجود دارد قانع نیستیم و به ضرورت تغییر باور داریم و داشتن فکری پیشرو، عنصر انسانی توانا، برنامه و عزم اراده بالا در کنار امکانات موجود باید یک ضرورت است.
 
شهردار تهران با اشاره به تحولات مورد نیاز تهران گفت: این تحولات هم نرم افزار شهر حس می‌شود و هم ناظر بر کالبد و محیط زندگی ماست.
 
زاکانی با بیان اینکه با سرانگشت تدبیر آسایش و آرامش تهران محقق می‌شود، گفت: در این صورت است که آرامش در تهران ایجاد می‌شود و البته باید توجه داشت که این آرامش جز در سایه مشارکت همگانی محقق نمی‌شود.
 
شهردار تهران ادامه داد: الگویی که باید ساخته شود با شرایط موجود فاصله بسیاری دارد و تحقق این الگو نیازمند مشارکت همه علی الخصوص نخبگان شهر است.
 
وی عنوان کرد: مشارکت باید با فرهنگ‌سازی همراه باشد و خشنود هستم که در این رویداد شرکت کردم و امید دارم به واسطه هنر و بهره‌مندی از هنرمندان بتوانیم نظام مسائل شهر را بازشناسی کنیم و زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم.
 
شهردار تهران در پایان بیان کرد: هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند و افقی را به تصویر بکشند که به کمک شهروندان و نخبگان مشکلات شهر را پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار