مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی درگذشت پدر شهیدان «یوسفی منیر» را تسلیت گفت

امیر «عباسی» با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان «احمد و محمد یوسفی منیر» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 22July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت «حمید یوسفی منیر» پدر شهیدان «احمد و محمد یوسفی منیر» را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

خبر عروج اسوه صبر و‌ ایمان «حاج حمید یوسفی منیر» پدر بزرگوار شهیدان «احمد و محمد یوسفی منیر» باعث تاسف و تالم خاطر فراوان شد.

این پدر والامقام در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشته و فرزندان عزیز و برومند خود را در جهت خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کرد. 

والدین معظم شهدا اسوه‌های راستین صبر، ایثار و فداکاری‌اند که با ایمان و باور قلبی به حقانیت نهضت حضرت امام خمینی (ره)، دلاورمردان حماسه‌آفرین دوران هشت سال دفاع مقدس را در دامان پرمهر خود تربیت کرده و آنگاه آنان را در راه اسلام و دفاع از میهن اسلامی فدا نمودند؛ به راستی که فقدان این سرمایه‌های گرانقدر نظام اسلامی و الگوهای بی‌بدیل مقاومت غم‌انگیز و مایه تأسف است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های مکرم شهدا به‌ویژه خانواده محترم شهیدان «یوسفی منیر» و مردم شهید پرور استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ذات باری‌تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با ارواح طیبه فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار