سردار فدوی:

سپاه در همه عرصه‌ها تا پای جان حاضر است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در همه عرصه‌های انقلاب با تمام توان و تا پای جان ایستاده است.
کد خبر: ۵۳۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ - 23July 2022

سپاه در همه عرصه‌ها تا پای جان حاضر استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مصلای کرمان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، اظهار داشت: کرمان دیار حاج قاسم است و در اینجا مثل حاج قاسم شدن و مثل او رفتن و شهید شدن و برای خدا بودن و اخلاص یادآوری می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم عنوان کرد: حاج قاسم مثل حضرت علی اکبر (ع) «عرباً عرباً» شد و وقتی پیکر مطهر این شهید و شهید پورجعفری را دیدم، معنی این کلمه را متوجه شدم و این آرزوی همه سپاهیان است با همین مضمون سپاه در همه عرصه‌ها تا پای جان و تا آخرین نفس ایستاده است.

وی عنوان کرد: شهادت سعادتی است که همه ما آرزو داریم که نصیب ما هم شود و امیدوارم بتوانیم در راه شهادت قدم برداریم.

سردار فدوی بیان کرد: تغییرات در سپاه امری عادی است و همین مساله موجب شده در نسل‌های مختلف آرمان‌های انقلابی و ارزش‌ها پا برجا بماند و دشمنان همیشه با نیرو‌های مقتدر و مخلص رو برو شوند.

وی عنوان کرد: در سپاه انتقال نسل‌ها همیشه به خوبی انجام شده و این رویه به خوبی انجام شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: سپاهیان مخلص و کم حرف هستند، اما در جبهه عمل پای آرمان‌های انقلاب با تمام توان ایستاده‌اند و در عمل بی نظیر هستند.

سردار فدوی تاکید کرد که وعده خداوند محقق می‌شود و حلاوت حکومت اسلامی را همه مردم جهان می‌چشند و در تمام دوران انقلاب یک کلمه کمتر و بیشتر از اسلام وجود ندارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها