فرماندار زاوه:

اگر مادران و همسران شهدا نبودند دفاع مقدس به چنین حماسه‌ای نمی‌انجامید

فرماندار زاوه گفت: اگر مادران و همسران شهدا نبودند دفاع مقدس به چنین حماسه‌ای باشکوه و افتخارآفرین نمی‌انجامید.
کد خبر: ۵۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ - 26September 2015

اگر مادران و همسران شهدا نبودند دفاع مقدس به چنین حماسه‌ای نمی‌انجامید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به مناسبت هفته دفاع مقدس مهدی محمودی فرماندار و محمود داودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاوه با حضور در بیوت دو خانواده شهید مجید ادهمی و ابراهیم قربانزاده و محمد امین چهار استاد جانباز 50 درصد هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و آغاز این ایام را به این خانوادهها تبریک گفتند.

در این دیدارها فرماندار صبر و ایمان مادران شهدا را ستود و آنان را امالبنینان زمان دانست و افزود: اگر مادران و همسران شهدا با صبر و ایستادگی خود به پشتیبانی شهدا نمیپرداختند محال بود چنین حماسهای با این گستردگی در سالهای دفاع مقدس رقم بخورد و ما امروز مدیون این خانوادهها هستیم.

داودی نیز هدف از این دیدارها را دلگرمی و ایجاد انس و محبت بین مسئولین و خانوادهها اعلام کرد و افزود: در جامعه کنونی شهدا الگویی جامع برای همه ما بخصوص جوانان هستند تا بتوانیم هویت اسلامی و ایرانی خود را ارج نهیم و زیر بار ذلت دشمنان شرق و غرب نرویم.

لازم به ذکر است در حاشیه این دیدارهای معنوی حسینهای به نام شهید بزرگوار ابراهیم قربانزاده در روستای حاجیآباد احداث شد تا محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری برنامههای فرهنگی در این روستا باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار