نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

تکلیف محوری شجاعت و بصیرت از ویژگی‌های سپاه پاسداران است

«علیدادی سلیمانی» گفت: سپاه فرزند مخلص و مومن انقلاب است که این ماموریت را به خوبی انجام داده و هم اکنون نیز در حال انجام آن است و برای انحام این ماموریت صفاتی را احراز کرده است که شامل ویژگی هایی همچون بصیرت، دشمن شناسی، تحلیل واقعی از اوضاع و احوال واقعی کشور و جهان است.
کد خبر: ۵۳۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ - 23July 2022

تکلیف محوری شجاعت و بصیرت از ویژگی های سپاه است

  گزارش دفاع‌پرس از کرمان: عصر امروز آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین« حسن علیدادی سلیمانی»  اظهار داشت: دز مجلس تکریم از خدمتگزاری متعهد هستیم و معارفه چهره ای دید که  امتحان داده در صحنه های مختلف و آماده خدمت بوده است، هستیم.

وی تاکید کرد: سپاه در کنار نیروهای مخلص و وظیفه شناس طبق نص قانون اساسی ماموریتی ویژه داشته که دفاع و‌ حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان کرد: سپاه فرزند مخلص و مومن انقلاب است که این ماموریت را به خوبی انجام داده و هم اکنون نیز در حال انجام آن است و برای انحام این ماموریت صفاتی را احراز کرده است که شامل ویژگی هایی همچون بصیرت، دشمن شناسی، تحلیل واقعی از اوضاع و احوال واقعی کشور و جهان است.

حسن علیدادی ابراز کرد: یکی دیگر از این صفات، تکلیف محوری است که از رهبر عظیم الشان و فرمانده کل قوا برای او صادر می شود یعنی سپاه با نگاهی ولایی دز خدمت رهبر انقلاب است تا ماموریت خود را در تکالیفی که منویات امامین انقلاب بر دوش او گذارده، انجام دهد.

وی ادامه داد: صفت دیگر عبارت است از شجاعت، سند این شجاعت وجود شهدای گلگون کفنی است که جان خود را در راه دفاع از انقلاب و اسلام تقدیم کردند و این جریان شهادت همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اذعان کرد: سپاه توانسته است در مقاطع مختلف، سختی ها و فتنه ها با بصیرت کامل، ماموریت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را انجام دهد، این سپاه با این عظمت خار چشم دشمنان ما شده است به همین خاطر مورد  هجمه های زیادی علیه سپاه در رسانه های خود فروخته صحنه بین الملل در راستای اهداف استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه این هجمه ها بهترین نشان در موفقیت ماموریت سپاه است که در نقش خود موفق عمل کرده است، گفت: مساله بعد مکتب حاج قاسم سلیمانی است، رهبر انقلاب قرمودند؛ حاح قاسم را به عنوان یک فرد نگاه نکنید به عنوان یک‌مکتب نگاه کنید این مکتب ممیزات و مشخصاتی دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشخصات مکتب مقاومت، درس فداکاری در راه اجرایی شدن احکام دینی است که حرکت در مسیر اجرایی شدن دستورات الهی است، مشخصه دیگر تبعیت ولایت فقیه است، همه دستورات در مکتب شهید سلیمانی از رهبری و ولایت فقیه صادر می شود.

نماینده ولی فقیه در کرمان دیگر مشخصه این مکتب را  از خدمت به مردم و بندگات خدا اخلاص در عمل مبارزه جدی با هوی و هوس این همان ویژگی محاهدان زمان پیغمبر دانست و گفت: امیدوارم در ترویج‌مکتب سلیمانی با تمام وجود سخنرانان و قلم به دستان همت کنندف امروز تکریم از چهره ای که در این حدود سه سال او را خوب شناختیم .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی  با اشاره به این امر که خدا را شاهد می گیرم وقتی خواستند سمت استانداری کرمان را به سردار معروفی پیشنهاد دهند،  وی قاطعانه نپذیرفت، گفت: او اصرار داشت در جایگاهی بماند که به شهادت نزدیکتر است لذا با اشک در این جایگاه ماندف که  من  را به یاد شخصیت شهید سلیمانی انداخت که حاج قاسم هم گفت؛ من کاندیدای گلوله هستم و دنبال رییس جمهوری نیستم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: سردار معروفی درس حاج قاسم را به خوبی آموخت، سردار معروفی هر کجا باشد، سرباز فداکار سپاه در خدمت مردم و‌ ولایت است او امروز پرچم را به دست برادری می دهد که در اخلاق و خدمت چهره ای آماده، پرانگیزه و با اخلاص است، برای سردار نظری توفیق روزافزون از خدا خواستاریم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار