رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان:

عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت است

شیخ هاشم صفی‌الدین گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و لبنان به زمره سازشکاران نخواهد پیوست.
کد خبر: ۵۳۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 24July 2022

عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی خیانت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه العهد، رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان اظهار داشت: لبنان سقوط نخواهد کرد و به زمره سازشکاران با دشمن اسرائیلی نخواهد پیوست.

شیخ هاشم صفی الدین افزود: مقاومت پس از گذشت ۴۰ سال از شکل گیری خود قوی‌تر از هر زمان دیگری است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی در منطقه جبشیت در جنوب لبنان گفت: عادی سازی خیانت است و به مقاومت و استفاده از سلاح و موشک تا زمان آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داد.

وی خطاب به کسانی که در جنگ سال ۱۹۸۲ بر روی نابودی فلسطین و لبنان حساب باز کرده بودند، تاکید کرد: همانگونه که محاسبات شما در سال ۱۹۸۲ با شکست مواجه شد در سال ۲۰۲۲ هم با ناکامی مواجه خواهید شد.

هاشم صفی الدین ادامه داد: لبنان سقوط نخواهد کرد و سر خم نمی‌کند و در زمره سازشکاران قرار نخواهد گرفت و با هیبت و شرافت باقی خواهد ماند چرا که از راغب حرب شیخ شهدا پیروی می‌کند.

پیش از این هم محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: بحران کنونی در لبنان یک هدف را دنبال می‌کند و آن هدف، خلع سلاح مقاومت و دست برداشتن از گزینه مقاومت است.

وی افزود: ما وزن سیاسی و قدرت تأثیرمان در داخل را می‌دانیم اما اهل سلطه‌گری و ظلم نیستیم، ما شرکای این وطن هستیم. شرکای خود را به عدم تکیه کردن بر خارج توصیه می‌کنیم.

محمد رعد در پایان تصریح کرد: تعامل با دشمن خیانت ملی و جنایت است و باید از تجربه‌های پیشین درس گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها