پیام تسلیت حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» در پی درگذشت پدر شهید «موسویان شربیانی»

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام «سیدکاظم موسویان شربیانی» پدر شهید «سیدمصطفی موسویان شربیانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ - 24July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدکاظم موسویان شربیانی» پدر شهید «سیدمصطفی موسویان شربیانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

خبر درگذشت مرحوم جناب حجت‌الاسلام حاج «سید کاظم موسویان شربیانی» پدر گران‌قدر شهید والامقام «سید مصطفی موسویان  شربیانی» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این شیرمردان اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق‌شان چون کوه ایستادند.

ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این عزیزان است و تاریخ این ملت ایثار و از جان ‌گذشتگی‌شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این انسان پاک‌نهاد را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و به‌ویژه اهالی محترم شهرستان «سراب» و شهر «شربیان» و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای روح بلند آن پدر فداکار رحمت واسعه‌ الهی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار