مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد؛

اهدای یک هزار و ۲۸۰ جلد کتاب به کتابخانه های خوزستان

حسین زاده گفت: یک هزار و ۲۸۰ جلد کتاب از سوی گروه جهادی امام مهدی(عج) و یک نویسنده بومی به کتابخانه‌های عمومی خوزستان اهدا شد.
کد خبر: ۵۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ - 24July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، یک هزار و ۲۸۰ جلد کتاب از سوی گروه جهادی امام مهدی(عج) و یک نویسنده بومی به کتابخانه‌های عمومی خوزستان اهدا شد.

«عباس حسین زاده» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه جهادی امام مهدی(عج) در اقدامی ۸۰۰ جلد کتاب را به کتابخانه‌های عمومی خوزستان اهدا کرد.

وی افزود: این گروه جهادی که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق کم برخوردار استان فعالیت می‌کند این کتاب‌ها را به کتابخانه شهدای دهکده حمیدیه، کتابخانه «ابن سکیت» ملاشیه اهواز و کتابخانه ساریه شهرستان دشت آزادگان اهدا کرد.

حسین زاده گفت: کتاب‌های اهدا شده در موضوع‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، اجتماعی، خانواده و هنری برای رده‌های سنی کودک و بزرگسال می‌باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اضافه کرد: همچنین «شهزاد ایرانی بهبهانی» از نویسندگان بومی خوزستان ۴۸۰ جلد کتاب از جمله سه اثر خود شامل «عطر خیال»، «آوای دل» و «حس غریب» را به کتابخانه‌های خوزستان اهدا کرد.

اهدای کتاب از سال گذشته با راه اندازی طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در سراسر کشور و به خصوص استان خوزستان رونق گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها