به همت موسسه حماسه 17 صورت گرفت

تدوین 22 جلد کتاب با موضوع سرداران شهید لشکر 17/ رونمایی در چهار استان کشور

22 جلد کتاب با موضوع شهدای شاخص استان قم و سرداران شهید لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) از استان های مرکزی، قزوین و سمنان به همت موسسه حماسه 17 در قم تدوین و تعدای از آنها رونمایی شد.
کد خبر: ۵۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ - 26September 2015

تدوین 22 جلد کتاب با موضوع سرداران شهید لشکر 17/ رونمایی در چهار استان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، موسسه فرهنگی حماسه 17 با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل جوان، 22 عنوان کتاب تحت عناوین "ستارگان حرم کریمه" و "طلایه داران جبهه حق" شامل دستنوشته ها، تصاویر، زندگینامه، خاطرات و سبک زندگی شهدای شاخص استان قم و سرداران شهید لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) به صورت مختصر و کپسولی، تالیف، تدوین و روانه بازار نشر کرده است.

مجموعه کتاب های ستارگان حرم کریمه که به نام شهیدان لشکر 17 از قم، محمدجواد دلآذر، جواد عابدی، علیاصغر امینیبیات، محمدحسین کبیری، عباس اکبری، اکبر خردپیشه شیرازی، علی اسکندری، سید محمدابراهیم جنابان و اکبر غلامپور مزین شده است، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران با حضور استاندار قم، فرماندار، فرمانده سپاه استان، رئیس شورای شهر، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و فرزند شهید حاج اکبر خردپیشه شیرازی فرمانده یگان دریایی لشکر17 علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس رونمایی گردید.

رونمایی از مجموعه کتب طلایه داران جبهه حق در استان های قزوین، مرکزی و سمنان

رونمایی از مجموعه کتب سرداران شهید لشکر 17 با عنوان "طلایه داران جبهه حق"، طبق برنامه زمان بندی شده با حضور مسئولان کشوری و محلی برگزار می شود.

بر این اساس، در روز چهارم مهر، رونمایی از کتاب شهید بهرام شیخی در مراسم صبحگاه مشترک در خمین صورت خواهد گرفت و در همین روز سردار مهدوی نژاد فرمانده سابق سپاه قم نیز کتاب شهید محمود اخلاقی را در سمنان رونمایی خواهد کرد، ضمن آنکه کتاب شهید منصور جلالی نیز در روز یکشنبه پنجم مهر در شاهرود رونمایی می شود.

در روز ششم مهر نیز رونمایی از کتاب شهید حمید رضا محمدی در محلات با حضور سردار کاجی و رونمایی از کتب مربوط به شهیدان مهدی نظر فخاری، امیرحسین ندیری و مهدی ناصری در ساوه نیز با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

همچنین برنامه رونمایی از کتب مربوط به شهیدان رحیم آنجفی، کاوه نبیری و حسن الله داد روز هفتم مهر در شهر اراک انجام خواهد شد، رونمایی از کتاب شهید ابوالفضل مهرابی در دامغان، کتاب شهید حسن پور در قزوین و کتاب شهید سید نظام جلالی در دلیجان نیز در روز هفتم مهر صورت خواهد پذیرفت.

تعدادی از رزمندگان لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس از استان هایی چون مرکزی، قزوین، سمنان و شهر قم بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار