دبیر جشنواره استانی فانوس در قم خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره استانی «فانوس» تا ۱۵ مرداد

«رسولی» از تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره استانی فانوس ویژه تولیدات هنری و سینمایی عرصه دفاع مقدس تا ۱۵ مرداد خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 24July 2022

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره استانی «فانوس» تا ۱۵ مرداد«وحید رسولی» دبیر جشنواره استانی فانوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان ششمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت با عنوان «فانوس» تاکنون، ۱۲۰ اثر به دبیرخانه فوق ارسال شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در حوزه هنر‌های نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، فیلم تلویزیونی و سینمایی و پادکست رادیویی و بخش آزاد به دبیرخانه جشنواره واقع در قم، میدان مفید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ارسال کنند.

دبیر جشنواره استانی فانوس ادامه داد: مهلت ارسال آثار ۱۵ مردادماه جاری اعلام شده و است آثار برتر پس از معرفی در استان، برای رقابت در سطح ملی به دبیرخانه کشوری در اصفهان ارسال خواهند شد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت محتوای پوستر و یا کسب اطلاع از جزییات ششمین جشنواره ملی فانوس با شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) در پیام رسان‌های ایتا و واتساپ و یا شماره ۳۳۵۵۴۲۱۱-۰۲۵ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها