مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

مباهله راز حقانیت شیعه است

حجت‌الاسلام صادقی گفت: روز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین کسان خود را به صحنه آورد تا حقانیت دعوت خود را اثبات کند. بنابراین با صراحت باید گفت که روز مباهله راز حقانیت شیعه است.
کد خبر: ۵۳۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 25July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «رضا صادقی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین امروز (دوشنبه) در جلسه‌ای که در سالن جلسات سپاه ناحیه امام سجاد برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید مباهله اظهار داشت: وز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین کسان خود را به صحنه آورد تا حقانیت دعوت خود را اثبات کند. بنابراین با صراحت باید گفت که روز مباهله راز حقانیت شیعه است.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ مهم در باب مباهله این است که «و انفسنا و انفسکم» و «و نساءنا و نساکم» در آن است؛ عزیزترین انسان‌ها را پیغمبر اکرم انتخاب می‌کند و به صحنه می‌آورد برای محاجه‌ای که در آن باید تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگر در معرض دید همه قرار بگیرد.

صادقی یادآور شد: هیچ سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر (ص) دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمومنین را که برادر و جانشین خود است - بگیرد و به وسط میدان بیاورد. و این نشان از استثنائی بودن روز مباهله است.

این مسئول بیان داشت: اقدام پیامبر گرامی اسلام نشان دهنده‌ این است که بیان و ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است. خانواده خود را به میدان می آورد با این داعیه که می گوید بیائیم مباهله کنیم؛ هر کدام بر حق بودیم، بماند، هر کدام بر خلاف حق بودیم با عذاب الهی ریشه‌کن بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار