در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر کشور با فرمانده کل ارتش مطرح شد؛

همکاری ارتش با هلال احمر/ ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بحران‌ها گره‌گشا بوده است

سرلشکر موسوی گفت: ارتش، مجموعه نیرو‌های مسلح و جمعیت هلال احمر ثابت کرده‌اند که در راستای امدادرسانی به مردم همیشه پیش‌قدم بوده‌اند.
کد خبر: ۵۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 25July 2022

همکاری ارتش با هلال احمر/ ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بحران‌ها گره‌گشا بوده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، دکتر «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر موسوی در این دیدار با تبریک به جمعیت هلال احمر کشور و دکتر کولیوند برای دریافت عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی که اخیراً به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفته است، عملکرد کارکنان متعهد، داوطلب و جان‌برکف جمعیت هلال احمر در نجات جان مردم را مصداق بارز فداکاری و از خودگذشتگی دانست و اظهار داشت: این کارکنان در عرصه‌ها و میدان‌های حساس، جانشان را در طبق اخلاص نهاده و پشتوانه‌ای مطمئن برای مردم کشورمان و یاری‌رسان دیگر کشور‌ها در زمان حوادث و بلیات و کمک‌رسانی‌ها هستند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در راستای رسیدگی به امور مردم کشورمان و خدمت‌رسانی به آن‌ها همکاری و تعامل دو جانبه با این جمعیت داشته باشد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیرو‌های مسلح و جمعیت هلال احمر ثابت کرده‌اند در راستای امدادرسانی به مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی همیشه پیش‌قدم بوده و بعد از این نیز خواهند بود.

کولیوند نیز در این دیدار ضمن تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله، سیل، آتش‌سوزی و... بیشینه‌ی ظرفیت خود را برای امدادرسانی به مردم پای کار آورده و همواره موجب دلگرمی جمعیت هلال احمر بوده است.

وی افزود: ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بسیاری از بحران‌ها گره‌گشا بوده و علاوه بر نیروی انسانی مخلص و پای کار، تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همواره به کمک مردم آمده و نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن استقبال از تعامل هم‌افزا و حداکثری با ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این جمعیت را برای آموزش و عضوگیری خانواده بزرگ ارتش در حوزه مأموریت‌های هلال احمر و امدادرسانی اعلام کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار