دبیر دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برگزیدگان جشنواره مالک اشتر الگویی برای سایر یگان‌ها هستند

امیر «گلکاریان» گفت: برگزیدگان جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش و یگان‌هایی که در اجرای مؤلفه‌های این جشنواره عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند، الگویی برای سایر یگان‌ها هستند.
کد خبر: ۵۳۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴ - 26July 2022

استفاده از تجربیات برگزیدگان جشنواره مالک اشتر به عنوان الگو به سایر یگان هاامیر سرتیپ دوم «داود گلکاریان» دبیر دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: برابر دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، جشنواره مالک اشتر در پنج رده مختلف در سطح نیرو‌های مسلح به‌منظور ارزیابی توان و آمادگی رزمی نیرو‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره عملکرد فرماندهان صف و ستاد یعنی مسئولان و مدیران یگان‌هایی که در رابطه با ارتقای توان و آمادگی رزمی تلاش مضاعفی کرده و آمادگی رزمی یگان خود را براساس مؤلفه‌های ابلاغ شده به‌صورت جهشی افزایش داده‌اند، ارزیابی می‌شوند، مورد قدردانی قرار می‌گیرند و سپس جهت الگوسازی، از تجربیات آن‌ها در یگان‌های مشابه بهره‌برداری می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا در خصوص بازخورد برگزاری این جشنواره در میان یگان‌های این نیرو گفت: اینکه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش بسیاری از یگان‌ها حائز مقام و امتیاز مشترک برای حضور در این جشنواره شده‌اند، خود بیانگر بازخورد مثبت برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها و اثربخشی آن در ارتقای آمادگی رزمی تیپ و یگان منتخب است.

امیر گلکاریان اضافه کرد: به‌طور قطع یگان‌هایی که در اجرای شاخص‌ها و مؤلفه‌های جشنواره مالک اشتر عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند در اجرای مأموریت‌های محوله نیز موفق‌تر از سایر یگان‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار