جانشین فرمانده کل سپاه:

عزم سپاه برای قوی شدن ملت ایران و پیروزی اسلام/ تداوم راه دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است

سردار «فدوی» گفت: سپاه پاسداران با تکیه بر خیل عظیم بسیجیان در سراسر عالم، با توکل بر خدا و مکتب امامین انقلاب، کشور را به سمت تحقق اهداف پیش خواهد برد. عزم سپاه در قوی شدن ملت ایران و پیروزی اسلام جدی است و در این مسیر شتابنده گام برمی‌داریم.
کد خبر: ۵۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 25July 2022
امام خمینی(ره) به ملت ایران اعتماد به خدا و خودباوری را آموخت/ولایت فقیه نقطه عطف موفقیت ها و اقتدار انقلاب اسلامی است/ تداوم مسیر شهدا لازمه موفقیت در گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان واحد اطلاعات و عملیات دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌ها و هدایت‌های امامین انقلاب در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و ملت ایران در همه مقاطع با روحیه جهادی و انقلابی توطئه‌های دشمنان را شکست داده‌اند و امروز علاوه بر این، دلدادگان انقلاب با الگوگیری از راه و مکتب امام خمینی (ره) در نقاط مختلف دنیا در حال پیشرفت هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: امام خمینی (ره) به ملت ایران اعتماد به خدا و خودباوری را آموخت و در طول انقلاب اسلامی جوانان غیور ایران اسلامی در همه صحنه‌هایی که دشمن طراحی کرده بود، آن‌ها را به فرصت تبدیل کردند و روند قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد روز به روز شتابنده‌تر می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت‌های دنیا را به چالش کشاند، گفت: با موفقیت‌های بزرگ، الگو‌های موفقی به جهان ارائه شد و ولایت فقیه نقطه عطف موفقیت‌ها و اقتدار انقلاب اسلامی است و هرگاه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت، به عزت مسلمانان خدشه وارد شد.

وی تأکید کرد: صلابت و اقتدار نظام اسلامی در همه بخش‌ها روز به روز فراگیرتر و قدرتمندتر شده و این به برکت خون مطهر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و امروز افتخار می‌کنیم که ملت ایران به گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اهتمام دارند و ملتی که در آن فرهنگ شهادت جاری و ساری باشد، قطعاً شکست‌پذیر نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر خیل عظیم بسیجیان در سراسر عالم، با توکل بر خدا و مکتب امامین انقلاب، کشور را به سمت تحقق اهداف پیش خواهد برد و عزم سپاه در قوی شدن ملت ایران و پیروزی اسلام جدی است و در این مسیر شتابنده گام بر می‌داریم.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران به وسعت انقلاب اسلامی عمل می‌کند و دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی از رسالت‌های مهم پاسداران است، گفت: در کنار پاسداری از ارزش‌های اسلامی رسالت‌های دیگری با ابعاد بسیار گسترده برای پاسداران تعریف شده و سپاه در ماموریت‌های خود موفق عمل کرده است.

سردار فدوی با تجلیل از حماسه‌های رزمندگان واحد اطلاعات و عملیات دوران دفاع مقدس، گفت: نیرو‌های اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس خالصانه وارد میدان جهاد شدند و بسیاری از توفیقات در هشت سال جنگ تحمیلی برگرفته از هوشیاری و ابتکار نیرو‌های اطلاعات و عملیات بود.

وی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد مهم است که برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها و تجلیل از این عزیزان گامی موثر در این راستاست.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که تداوم راه و خط شهدا و دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز راهبرد فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد جهاد تبیین مهمترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمنان است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها