جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

جبهه مقاومت با الگوی دفاع مقدس اداره می‌شود

سردار فضلی گفت: جبهه مقاومت با الگوی دفاع مقدس اداره می‌شود به همین دلیل نیز موفق و سربلند در تمامی میادین است.
کد خبر: ۵۳۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ - 25July 2022
جبهه مقاومت با الگوی دفاع مقدس اداره می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه عصر دوشنبه در اولین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار سید احمد قریشی اظهار داشت: شهدا اعم از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم عزت امروز مردم ایران رقم زدند، بنابراین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها یک وظیفه است.
 
سردار فضلی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به این امر نیاز داریم که شهدا را به عنوان الگوی عملی به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.
 
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: جبهه مقاومت با الگوی دفاع مقدس اداره می‌شود به همین دلیل نیز موفق و سربلند در تمامی میادین است.
 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه رشادت‌های شهیدان به خوبی روایت نشده است بعداً در تاریخ هم نمی‌توان آنطور که شایسته جایگاه آنها است درباره شهیدان قضاوت کرد.

سردار فضلی گفت: شهید قریشی یکی از کسانی بود که عمر خود را در راه مجاهدت برای خدا صرف کرد و تا زمان شهادت لحظه‌ای برای آرمان‌هایش کوتاه نیامد.

وی اظهار داشت: شهید قریشی نه تنها در بین لشکر فاطمیون بلکه در بین تمام مجاهدان شهره بود، البته رشادت‌های وی به جبهه مقاومت محدود نمی‌شود و ایشان در انقلاب و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: شهید قریشی همواره آرزوی شهادت داشت و نهایتاً در لباس مدافع حرم به آرزوی خود رسید.

وی تصریح کرد: شهید قریشی همیشه به عنوان فردیس مبتکر اقدامات نوین و خلاقانه‌ای را رقم می‌زد، مثلاً ابتکارات ایشان در والفجر ۸ و در کربلای ۵ نقش مهمی در خنثی کردنم دفاع متحرک عراق داشت.

سردار فضلی متذکر شد: شهدا به ویژه شهیدانی مانند شهید قریشی باید برای تاریخ تعریف شوند تا برای نسل‌های مختلف ماندگار بمانند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار