فراخوان تولیدات نمایشی ایثار یزد منتشر شد

نخستین فراخوان طرح و ایده فیلمنامه ایثار با موضوع ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی منتشر شد.
کد خبر: ۵۳۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 25July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نخستین فراخوان طرح و ایده فیلمنامه ایثار در قالب فیلم‌های ۱۲۰ ثانیه ای، فیلم‌های مستند ۳۰ دقیقه‌ای با موضوع «شهدای مدافع حرم و امنیت» و تولیدات نمایشی در قالب نمایشنامه نویسی و ایده تا کارگردانی با موضوع «ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی» منتشر شد.

«ایثار اجتماعی، همدلی مومنانه حمایت از یکدیگر، ایثار اجتماعی، امنیت ملی و آرامش اجتماعی، ایثار اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، معنویت و اخلاق، ایثار اجتماعی، بهداشت روانی سلامت اجتماعی و امید به زندگی، ایثار اجتماعی، محیط زیست، ایثار اجتماعی، نقش بسیج مردمی در مقابله با کرونا» و «شهدای مدافع حرم و امنیت» از موضوع‏‌‎های پیشنهادی طرح و ایده فیلم‏‎های ۱۲۰ ثانیه‌ای است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد و شرکت کنندگان می‏ توانند در هر بخش، حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه‏ جشنواره ارسال کنند.

موضوع آثار باید مربوط به محور‌های جشنواره باشد و قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان، در فایل ارسالی ضروری است. آثار باید در قالب Word ارسال شود و تصویر (کارت ملی یا شناسنامه) هنرمند همراه با اثر الزامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ است که در اختتامیه جشنواره از ۵ اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

موضوع‏‌‎های پیشنهادی جشنواره جهت شرکت در بخش فیلم های مستند 30 دقیقه ای (موضوع شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت)، شهدای گمنام و ایثار اجتماعی است.

همچنین قالب نمایشنامه فراخوان به صورت نمایش صحنه ای (نمایش نامه مدون) و طرح نمایش خیابانی است.

شرکت کنندگان در بخش تولیدات نمایشی در قالب نمایشنامه نویسی و ایده تا کارگردانی می‏ توانند حداکثر 5 اثر به دبیرخانه‏ ی جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار می توانند به لینک https://navideshahed.com/fa/forms/511 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار