فرمانده نیروی هوایی ارتش:

استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان موجب موفقیت سازمان است

امیر واحدی در دیدار با پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش با تاکید بر لزوم بهره‌مندی بیش از پیش از تجربیات آنان گفت: بی شک استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان موجب موفقیت سازمان است.
کد خبر: ۵۳۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 25July 2022

استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان موجب موفقیت سازمان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با پیشکسوتان این نیرو با اشاره به اهمیت وجودی پیشکسوتان اظهار داشت: امروز هر چه داریم از برکت وجود بازنشستگان و پیشکسوتانی است که پیشرفت و حرکت رو به جلو ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده و با عملکرد خوب خود به این مهم جامه عمل پوشانده‌اند و امروز استفاده از تجربیات بی بدیل این عزیزان در عرصه‌های مختلف لازم و ضروری است.

وی افزود: در نیروی هوایی الهی بر این باوریم که تکریم پیشکسوتان عامل مهم ایجاد انگیزه در جوانان است و این عامل می تواند موجب تحقق اهداف والای نیروی هوایی ارتش در ارتقاء و پیشرفت برای تربیت نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: بی تردید استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان موجب موفقیت سازمان است، چرا که این عزیزان با تمام وجود و با اخلاصی مثال زدنی در صدد تحقق اهداف کاری بوده‌اند و این اخلاص مثال زدنی حاصل تعهد، تخصص و مسئولیت‌پذیری آنها است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار