برگزاری نشست هماهنگی نشر معارف دفاع مقدس استان یزد

نشست هماهنگی نشر معارف دفاع مقدس استان یزد با حضور مدیران مدارس علمیه استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 26July 2022

نشست هماهنگی نشر معارف دفاع مقدس با مدیران مدارس علمیه استان یزد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست هماهنگی نشر معارف دفاع مقدس استان یزد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد.

این جلسه برای آشنایی مدیران مدارس علمیه استان با مرکز فرهنگی دفاع مقدس و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتر در نشر معارف دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست مباحث ارائه درس دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه، برگزاری اردو‌های مرتبط، تدوین کتاب و انجام پژوهش در موضوع دفاع مقدس و فعالیت انجام شده در مدرسه علمیه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد درس دفاع مقدس در تمامی مدارس علمیه استان ارائه و همایش دفاع مقدس توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شود.

همچنین در این نشست درمورد شرکت کلیه طلاب پایه‌های یکم تا ششم در اردو‌های راهیان نور و مشارکت مدیران مدارس در تدوین دانشنامه ایثارگران حوزه علمیه استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار