سردار شاهوارپور:

سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان مقام برتر جشنواره مالک اشتر را کسب کرد

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد سال گذشته، سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با توجه به تلاش‌هایی که انجام گرفته موفق به کسب رتبه برتر کشور در جشنواره مالک اشتر شد.
کد خبر: ۵۳۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 26July 2022

سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان مقام برتر جشنواره مالک اشتر را کسب کردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوار‌پور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر یکی از جشنواره های مهم در نیروهای مسلح است.

وی افزود: برابر تاکید و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح برای به روز بودن و آمادگی داشتن باید رصد و پایش دائمی شوند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ستادکل نیروهای مسلح سالیانه ارزیابی کاملی در این خصوص انجام می‌دهد که این ارزیابی در قالب جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می شود.

سردار شاهوار‌پور افزود: این ارزیابی به صورت جداگانه از سپاه ،نیروی های زمینی و دریایی و بسیج انجام می شود.

وی بیان داشت: بر اساس ارزیابی عملکرد سال گذشته، سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با توجه به تلاش هایی که انجام گرفته موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه با الگوگیری از شهدای والا مقام این موفقیت کسب شده است یادآور شد: سپاه خوزستان تلاش می کند تا این جایگاه را حفظ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار