دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد؛

فشار اقتصادی حربه دشمن در جنگ نرم علیه ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین عرفانی گفت: دشمنان همیشه با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌ها در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی، جوانان و مقابله با جمهوری اسلامی بر آمده‌اند.
کد خبر: ۵۳۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 26July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی اصغر عرفانی» دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، امروز (سه‌شنبه) در مراسم پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به مناطق کم برخوردار، طرح نسیم احسان، ضمن تقدیر از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در عرصه بیماری کرونا و توجه به مسائل معیشتی مردم، اظهار داشت: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور و در استان قزوین در رابطه با توزیع بسته‌های معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اثرگذاری داشته است که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

حجت الاسلام عرفانی به حدیث رسول گرامی اسلام(ص) اشاره کرد گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند: یعنی همانا در طول عمر شما، نسیم‌های الهی وزیدن می‌گیرد، پس هوشیار باشید و خود را در معرض آنها قرار دهید.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: کمک به رفع مشکلات نیازمندان، در دین اسلام و در قرآن و آیات و روایات متعدد تاکید شده و یک توفیق الهی است و لذا در این جا باید از تلاش و فعالیت خیرین در جهت فقر زدایی از جامعه و رسیدگی به نیازمندان تشکر کنیم.

استاد حوزه علمیه استان قزوین با تأکید بر اینکه یکی از سنت‌های خوب ائمه معصومین(ع)، خدمت رسانی به مردم و به افراد نیازمند بود، گفت: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث، از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: دشمن در کمین است و لازم است همگی در مسیر رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و زیر چتر ولایت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بی شک پیروزی‌های مداوم مردم ایران و ناکامی‌های دشمن بیش از هر چیز مدیون رهبری‌های امام(ره) و بعد از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت قاطعانه مردم بوده است، مطرح کرد: دشمنان همیشه با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌ها در صدد ضربه زدن به نظام، جوانان و مقابله با جمهوری اسلامی بر آمده‌اند، اما خوشبختانه با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقشه‌های دشمن با شکست منجر روبرو شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دشمن بداند تمام دسیسه‌ها علیه ایران، محکوم‌به شکست است، اظهار داشت: انقلاب بالنده‌تر از همیشه راه خود را به‌ درستی و با پیشرفت روزافزون طی خواهد کرد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت مدافع وطن شهید مهدی محمدی نسب که در درگیری با اشرار مسلح در روز ۲۸ تیر ماه به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، یادآور شد: امروز اقتدار انقلاب اسلامی در همه عرصه ها شکوفا شده است.

وی عنوان کرد: این مردم پیرو ولایت و ائمه اطهار بوده و هستند و تا آخرین قطره خون خود در مقابل زورگویان و استکبار خواهند ایستاد و بخاطر همین ایستادگی، امروز ایران اسلامی در دنیا بعنوان یک کشور قدرتمند شناخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار