رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا:

وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در محرم و صفرحذف شد

سردار مهری در پیامی اعلام کرد: همه مشمولان غیرغایب در ماه‌های محرم و صفر می‌توانند بدون پرداخت وثیقه برای زیارت عتبات عالیات نسبت به دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند.
کد خبر: ۵۳۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 26July 2022

وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در محرم و صفرحذف شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار تقی مهری  رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در پیامی اعلام کرد: کلیه مشمولان غیرغایب در ماه‌های محرم و صفر می‌توانند بدون پرداخت وثیقه برای زیارت عتبات عالیات نسبت به دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

وی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، مشمولان غیر غایب می‌توانند در ماه‌های محرم و صفر به ویژه در ایام اربعین حسینی بدون نیاز به پرداخت وثیقه از طریق سامانه sakha.epolice.ir و به صورت غیر حضوری مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان غیرغایب که قصد زیارت در ماه‌های یاد شده را دارند باید در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه از طریق سامانه sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا عنوان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال سازمان در سروش به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار