سردار کارگر در نشست با استاندار گلستان مطرح کرد؛

افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان در دهه فجر ۱۴۰۱ + تصاویر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تلاش مجدانه و زحمات استاندار گلستان و دیگر دستگاه‌های ذیربط اظهار امیدواری کرد که در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ - 26July 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک با «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان در خصوص روند ادامه ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان اظهار داشت: پشتیبانی‌های مستمر و همکاری‌های صمیمانه استاندار گلستان در راستای پیشرفت هرچه بهتر و سریعتر پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان قابل تقدیر و ستودنی است.

سردار کارگر با اشاره به تلاش مجدانه و زحمات استاندار گلستان و دیگر دستگاه‌های ذیربط اظهار امیدواری کرد که در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان خواهیم بود.

همچنین طی این جلسه مقرر شد، استاندار گلستان در خصوص رفع موانع و مشکلات ساخت پروژه، همچون گذشته پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با نهادها و دستگاه‌های مرتبط انجام دهد.

در این نشست که پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، سردار «محمد ناظر» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردار «عباس مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار