فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

بکارگیری ۱۰۰۰ دانش آموز مازندرانی در اردو‌های جهادی تابستان

سردار «مسلمی» از بکارگیری هزار دانش‌آموز مازندرانی در اردو‌های جهادی تابستان با هدف آموزش مسائل تربیتی و فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 26July 2022

بکارگیری ۱۰۰۰ دانش آموز مازندرانی در اردو‌های جهادی تابستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه آئین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این دوره از اردو‌ها در ده دوره از اردو‌های تشکیلاتی مجموعا هزار نفر از مسئولین و فرماندهان بسیج شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه بواسطه دو سال تعطیلی حضوری مدارس در حوزه تشکیلاتی، کار و مهارتی دانش آموزان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و مهارتی ضعف ایجاد شد، افزود: در این راستا ترتیبی اتخاذ شد تا دست اندرکاران بسیج دانش آموزی در این دوره‌ها برای بالابردن سطح مهارت دانش آموزان در نحوه برخورد، تعامل، بکارگیری، سازماندهی بسیج دانش آموزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مسائل حوزه دانش آموزی حضور یابند.

سردار مسلمی بیان داشت: عرصه گروه‌های جهادی یکی از عرصه‌هایی است که در شهریور امسال به صورت عملیاتی با بکارگیری این تعداد هزار نفر برای ایجاد آمادگی بیشتر در مدارس، شهرستان‌ها و محلات راه اندازی خواهد شد.

وی بیان داشت: در این اردو علاوه بر مسائل فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، عمرانی و مسائل تربیتی یکی از اولویتهاست که برای دانش آموزان بسیجی به منصه ظهور برسد تا در سال جدید با داشتن مدارس پویا بتوانیم در صحنه عمل هم مسائل تربیتی و هم فرهنگی را به نحو احسن و تأثیرگذار استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار