دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

انتقاد‌ها باید آگاهانه و بر اساس مطالبات واقعی جامعه باشد

نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در سالن کنگره شهدای این استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ - 26July 2022

انتقاد‌ها باید آگاهانه و بر اساس مطالبات واقعی جامعه باشد، بگونه‌ای که دشمن از آن سود نبردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار منصور زمانی دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در سالن کنگره شهدای این استان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور زمانی دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در این نشست با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه شفاف‌سازی و تبیین دارند، اظهار داشت: ما معتقد به سانسور نیستیم که بگوییم رسانه همه چیز را خوب جلوه دهد و هیچ مشکلی وجود ندارد. وی با اشاره به جوسازی‌های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی، افزود: باید حرف بزنیم و انتقاد کنیم، اما انتقاد‌ها باید آگاهانه و براساس مطالبات مردم باشد.

وی در ادامه گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی گفتمان صحیح با جامعه مخاطب، گفتمانی است که همراه با قول سدید یعنی سخن قاطع و لحنی نرم باشد؛ چرا که موجبات اصلاح جامعه را فراهم می‌آورد، اما سخن تردید برانگیز و با شدت و عصبانیت علاوه بر رنجش خاطر، در تزاحم با فرایند اصلاح است.

دستیار رسانه‌ای رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: نقش رسانه در جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است؛ ضمن اینکه امروز تبیین مکتب شهید سلیمانی برای جلوگیری از تحریف در تاریخ باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: حمایت از رسانه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است که تاکنون به خوبی انجام شده است.

زمانی در خصوص انتقاد برخی فعالان رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از انتصابات قومی و قبیله‌ای در این استان، گفت: انتصابات قومی و قبیله‌ای، یک ملت را نابود می‌کند، انتصابات باید بر مبنای شایسته‌سالاری باشد و متأسفیم که این وضعیت امروز در برخی مناصب وجود دارد، اما در عین حال رئیس‌جمهور محترم بنا دارد این وضعیت را سامان دهد هرچند ساماندهی چنین وضعیتی یک‌شبه صورت نمی‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید صبور باشیم و مطالبات و تفاوت دیدگاه‌ها را به منزله دغدغه بدانیم و همه زیر لوای یک پرچم هستیم، بیان کرد: باید تلاش کنیم بر طبل ناامیدی و یأس در جامعه نکوبیم که بدترین گناه و خیانت است.

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان تاکید کرد: امروز ما در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم و باید فضای مجازی را مراقبت و کنترل کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها