مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بناب خبر داد؛

برگزاری اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی از روستاهای بناب

«گلچین» گفت: بسیج دانشجویی در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به رسالت خود اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و علمی کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ - 27July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، طرح «عهد خدمت» قرارگاه جهادی ـ فرهنگی شهید حاج «قاسم سلیمانی» بسیج دانشجویی شهرستان بناب در هفته جاری با هدف خدمت‌رسانی در مناطق محروم این شهرستان به صورت آزمایشی در استان اجرا شد.

«ناصر گلچین» مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از برگزاری اردوهای جهادی توسط این نهاد را محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: این مجموعه در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و با توجه به رسالت خود اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و علمی کرده است.

وی افزود: در این طرح ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی و پیام‌نور بناب در روستاهای محروم مورد هدف حضور یافته و به اهالی این روستاها خدمات ارائه داده‌اند. همچنین ۲۰ نفر از دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامائی دانشگاه آزاد اسلامی نیز شرکت داشتند.

«گلچین» در تشریح فعالیت‌های قرارگاه جهادی فرهنگی شهید حاج «قاسم سلیمانی» گفت: در طی چهار ماه اخیر از زمان شروع طرح عهد خدمت ساخت سه باب خانه محروم شروع شده و پنج نفر از پزشکان جهادی شهرستانی و استانی اعم از پزشک عمومی، پزشک داخلی، مامایی، روان‌پزشک و مشاور در این طرح ما را همیاری کرده‌اند. اجرای این طرح به صورت نوبتی در مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار