مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

نقش مردم در همه بحران‌های انقلاب و دفاع مقدس موثر بوده است

سردار «باباخانی» گفت: اگر امروز ما اقتدار و عزتی داریم به برکت همون جوانمردی و پایداری و پشتیبانی مردم عزیز است و نقش مردم در همه صحنه‌ها و بحران‌های انقلاب به خصوص در عملیات مرصاد موثر بوده است.
کد خبر: ۵۳۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 27July 2022

نقش مردم در همه صحنه‌ها و بحران‌های انقلاب و دفاع مقدس موثر بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری آئین گرامیداشت عملیات مرصاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز مقاومت و پایداری مردم کرمانشاه در برابر منافقین کوردل است که هر ساله مردم در این نقطه به یاد رشادت‌های رزمندگان جمع می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: خواهران و برادران از سراسر کشور به این نقطه آمدند به عشق رزمندگانی که خون خود را کف دست گذاشتن و هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار باشیم.

وی گفت: اگر امروز ما اقتدار و عزتی داریم به برکت همون جوانمردی و پایداری و پشتیبانی مردم عزیز است و نقش مردم در همه صحنه‌ها و بحران‌های انقلاب به خصوص در عملیات مرصاد موثر بوده است.

سردار باباخانی بیان داشت: مردم استان کرمانشاه جزو اولین کسانی بودند که با جان و مالشان در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را به تاراج ببرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امروزه می‌بینیم همانند همان روزها جوانان عزیز ما در این نقطه جمع شدند تا بار دیگر با این حرکت خود مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار